IRHT

> Actes

<Acte 72>

Regeste

Gui de Semur, chevalier, bailli de la Montagne pour le duc de Bourgogne, fait savoir que Jacquot, fils de dame Adeline, et dame Adeline elle-même, ont accepté devant lui que la reconnaissance que Jean de Nesle a faite devant lui que ladite Adeline est femme de l’échange ne nuise en rien audit Jean quant à la terre qu’il réclame, devant le bailli, audit Jacquot.

Acte

Nos, Guiz de Semur, chevaliers, bailliz de la Montaigne por le noble baron Hugon, duc de Bergoingne, façons savoir a touz ces qui [fol. 98v] verront ces presantes letres que Jaquoz, li fiz dame Adeline, et la dite dame Adeline, ont volu et outroié por devant nos que la cognoissance que Jehanz de Neelles a faite por devant nos que la dite Adeline est fame de l’eschange ne nuise neant au dit Jehan quant a la terre qu’il demande au dit Jaquot por devant nos. En tesmoignaige de la quel chose, nos havons mis nostre seaul en ces presantes letres que furent faites leu lundi aprés leu mois de Pasques de may an l’an de grace mil dous cenz et sexante et uit.

Comment citer cette notice

Xavier   Hélary . " Le cartulaire de la seigneurie de Nesle ( 1269 , Chantilly , 14 F 22 )", dans Le cartulaire de la seigneurie de Nesle , Orléans : Institut de Recherche et d'Histoire des Textes , 2006 . [en ligne]. http://www.cn-telma.fr/nesle/acte 72 /.

Mentions légales | Colophon | Contacts | Haut de page