IRHT

> Actes

<Acte 66>

Regeste

Guillaume de Chassey, chevalier, bailli ducal d’Auxois, fait savoir qu’en sa présence, Jésus, juif de Montbart, a reconnu avoir été payé de toutes les dettes qu’avaient auprès de lui Jean de Nesle, écuyer, et les devanciers de celui-ci ; si apparaissaient des lettres mentionnnant une dot faite à autrefois par Jean ou ses devanciers, elles seraient de nulle valeur. A la requête dudit Jésus, ces lettres ont été scellées par le bailli.

Acte

Nos, Guillaumes de Chaace, chevaliers, bailliz de Ausois pour leu noble baron Hugon, duc de Bergoingne, façons savoir a touz ces qui verront ces presantes letres que en nostre presance estaubliz Jasuez, juis de Montbar, ha recogneu que de touz detes que onques Jehans de Neelles, escuiers, ne si devantier li deurent onques jusque au jour que ces presantes letres furent faites, que il s’en est tenuz por paiez por devant nos, et en ha quité leu dit Jehan et ses hoirs et en tel maniere que se nules letres estoient teutes avant des or en avant qui parlassient de nul dot fait cai en airiés dou dit Jehan ne de ses devantiers, il li diz Jasuez vuet et outroie qu’eles fussient de nule valour. Et que ce soit plus ferme chose et plus estauble, par la requeste de dit Jasuet, nos havons mis nostre seaul en ces presantes letres, qui furent faites an l’an nostre seignor mil dous cenz et sexante et sex, ou mois de marz, en la unzeimme kalande de avril.

Comment citer cette notice

Xavier   Hélary . " Le cartulaire de la seigneurie de Nesle ( 1269 , Chantilly , 14 F 22 )", dans Le cartulaire de la seigneurie de Nesle , Orléans : Institut de Recherche et d'Histoire des Textes , 2006 . [en ligne]. http://www.cn-telma.fr/nesle/acte 66 /.

Mentions légales | Colophon | Contacts | Haut de page