IRHT

> Actes

<Acte 64>

Regeste

Frère Jacques, abbé de Notre-Dame de Châtillon-sur-Seine, et Simon, prieur de ce même établissement, font savoir qu’en leur présence Gilot de Marchiseul, bourgeois de Châtillon, a reconnu avoir reçu de Jean de Nesle 350 l., monnaie de Dijon, sur une somme de 500 l. qu’il lui devait, et pour laquelle il avait des lettres scellées du sceau du duc deBourgogne. A la requête de Gilot, l’abbé et le prieur ont scellé l’acte.

Acte

Nos, freres Jaques, humbles abbés de Sainte Marie de Chastoillun sur Soigne, et je, Symonz, priors de ces meismes leu, façons a savoir a touz cels qui verront et horront cestes presantes letres que en nostre presence estaubli Giloz de Marchisuel, borjois de Chastoillun sux Soigne, ha requeneu par devant nos que il ha receu de Jehan de Neelles dix et set vint livres et dix livres de digenois an deniers nombrez, por chief de cinc cenz livres de digenois dont li diz Giloz ha letres sealées dou seaul lou duc de Bergoigne ; et de ces diz et set vint livres et dix livres desux dites et nommées li diz Giloz se tient por paiez et ha promis par devant nos li diz Giloz que il ne hons par lui de ci en avant encontre le dit paiemant ne vandra. Et por ceu que ceu soit ferme chouse et estauble, nos diz abbés et priors havons ces letres sealées de nos seaus a la requeste deu dit Gilot. Ceu fu fait en l’an de l’incarnation de nostre seignour, mil et dous cenz et sexante, ou mois d’octobre.

Comment citer cette notice

Xavier   Hélary . " Le cartulaire de la seigneurie de Nesle ( 1269 , Chantilly , 14 F 22 )", dans Le cartulaire de la seigneurie de Nesle , Orléans : Institut de Recherche et d'Histoire des Textes , 2006 . [en ligne]. http://www.cn-telma.fr/nesle/acte 64 /.

Mentions légales | Colophon | Contacts | Haut de page