Amaury de la Roche commandeur du Temple en France pour Provins (commanderie du Temple)

<<</>>>

NuméroF05090

Genrecharte

Date (précise)05/1268

Authenticiténon suspecté

Languefrançais

Diocèse Sens



Auteur

Amaury de la Roche commandeur du Temple en France

Bénéficiaire

Provins (commanderie du Temple)

Regeste

Thibaud, roi de Navarre, comte de Champagne et de Brie, accorde aux Templiers l’exemption du droit de portage à Provins pour quarante tonneaux de vin crus hors de la banlieue de cette ville.

Texte

A touz ces qui verront ces letres, frere Amaurri de la Roiche, commandeeur des mesons de la chevallerie dou Temple an France, salut an Nostre Seignor. Nous fesons à savoir qu’à la priere de nous et de nos freres, messires Thiebaut, par la grace de Dieu rois de Navarre, de Champeingne et de Brie cuens palazins, nous a donné et outroié à touzjors, à nous et à nos freres qui sont et qui à venir sont, que nous puissiens amener à Prouvins, chascun an, quarante tonniaus de vin frans de portaige, creuz fors de la banlue de Prouvins. Et nous li avons outroié que, se nous an ameniens plus de quarante, que nous am paieriens lou portaige selonc la coustume de Prouvins. Et por ce que ce soit ferme chose et estable, nous avons ces letres seelées de nostre seel. Ce fu fait an l’an de grace Nostre Seignor mil et deus cenz et sesante et huit, ou mois de mai.

Bibliographie

CARRIERE (Victor), Histoire et cartulaire des templiers de Provins, Paris, 1919, n°CXLVII

Responsable

Benoit Tock

Source de l'édition

Paris, Arch. Nat., S 5162B (cartulaire)

Comment citer cette notice

Acte n°205727 dans Chartae Galliae. Edition électronique: Institut de Recherche et d'Histoire des Textes, 2014. (Telma). [En ligne]http://www.cn-telma.fr/chartae-galliae/charte205727/. Date de mise à jour : 16/09/11. Première version : 10 juin 2010.